Fórum

zdôrazňujeme, že fórum si musíte veľmi pozorne prečítať i niekoľkokrát, v opačnom prípade sa sa Vám príliš dariť nebude...


  • Aká je forma fungovania našej spoločnosti?
    Naša spoločnosť nie je agentúra, ktorá sprostredkováva prácu a poberá z nej percentuálny zisk, naša spoločnosť na základe Vašej žiadosti vytvorila internetovú prezentáciu Vašej osoby a zaviazala sa starať sa o ňu a zabezpečiť tú najvyššiu možnú návštevnosť, čomu sa rovná čo najväčší počet ponúk na stretnutie, za toto si na základe zmluvy účtuje odmenu. 
  • Za čo platím?
    Naša firma nie je agentúra, ale funguje formou inzertnej stránky. Platíte za to, že robíme Vašej web stránke reklamu vďaka ktorej získavate pracovné ponuky, maily od klientov. Sprostredkujeme Vám kontakty na klientov, ktoré vám zostávajú a môžte ich využívať aj po skončení našej spolupráce.
  • Mám veľa ponúk, ale nedarí sa mi. Platím i keď neuzatvorím stretnutie?
    Naša firma sa zmluvne zaviazala zabezpečiť Vám každý mesiac dostatočnú návštevnosť stránky, čiže dostatok ponúk na stretnutie a tento záväzok si každý mesiac 100% plníme (každý deň sledujeme Vašu stránku, štatistiku mailov a presne vieme, koľko pracovných ponúk ste dostali), ako však dokážete tieto ponuky spracovať a koľkokrát sa Vám podarí stretnutie uzatvoriť, však záleží len a len od Vás. Ak ste mali dostatok pracovných ponúk, ale neuzatvorili ste stretnutie z Vašej viny, poplatok hradíte. 
  • Zdá sa Vám, že máte málo ponúk, alebo mi nechodia vôbec, čo treba robiť?
    V prvom rade okamžite mailom kontaktovať manažérku a dohodnúť si osobné stretnutie.
    V kancelárii vyhodnotíte štatistické údaje a navrhnete riešenie na zvýšenie Vašich pracovných ponúk. Nezačať telefonovať, mailovať ostatným dievčatám a šíriť paniku. Uvedomte si prosím, že každá dáma, ktorá je na stránke je Vašou konkurenciou a ak sa jej darí, určite Vám nebude radiť, čo máte urobiť, aby sa Vám darilo viac a preberali ste jej klientov. Samozrejme týmto netvrdím, že ste zákerné, alebo niečo podobné je to proste zdravý pud sebazáchovy a konkurenčný boj. Ak Vám ponuky nechodia vôbec je niekde technická chyba a bezodkladne nás kontaktujte.
  • Úhradu za služby si nikdy nenechávajte na poslednú chvíľu. Prečo?
    Máte o starosť menej, budete tak v kľude, čo sa automaticky podvedome prenáša i do Vašej komunikácie s klientom, keďže nebudete pod tlakom a poplatok už budete mať uhradený pred termínom splatnosti, uzatvoríte si tak viac stretnutí.
  • Ak chcem spoluprácu ukončiť, alebo prerušiť?
    Podľa zmluvy o poskytovaní služieb je ukončenie poskytovania služieb zo strany objednávateľa možné bez udania dôvodu s jednomesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci doručenia výpovede druhému účastníkovi zmluvy (výpoveď zo zmluvy je potrebné zaslať mailom). Ukončiť spoluprácu môžete kedykoľvek, Vaša web prezentácia môže byť stiahnutá i okamžite, len je potrebné uhradiť si záväzky voči našej firme. Prerušenie spolupráce je možné bez výpovednej lehoty a to po dobu maximálne 1 mesiac. V prípade, že sa spolupráca po uplynutí doby prerušenia neobnoví, bude zrušená a Vy ste povinná uhradiť jednomesačnú výpovednú lehotu. 

  • Môže isť so mnou na stretnutie kamarátka, ktorá na stránke neinzeruje?
    Ak je prezentovaná na našej stránke samozrejme môže. Ak by na stretnutie s Vami šla dáma,ktorá s nami nespolupracuje museli by ste za ňu uhradiť mesačný poplatok za inzerciu. Sme v kontakte s viacerými stálymi klientmi a budeme o tom vedieť.

  • Čo je skaut a aké výhody mi prináša?
    Ponúkame 50% z každého uhradeného poplatku tej dámy, ktorú ste odporučila, čiže ak ona uhradí poplatom vo výške 399€ vy môžete o 199,50€ menej, ak poplatok neuhradí na odmenu nemáte nárok. Táto odmena platí počas celej doby jej inzercie. 

  • Vyhodnotenie osobnej štatistiky 
    Vašu osobnú štatistiku došlých ponúk je potrebné zhodnotiť až po uplynutí celého Vášho nie kalendárneho, ale hospodárskeho mesiaca, čiže od - do dátumu splatnosti. Po mesiaci preto pretože sa môže stať, že jeden deň budete mať 2 ponuky, druhý 4 a na tretí deň nedostanete žiadnu. Nie je to nič neobvyklé a nie je dôvod na paniku.

  • Aké výhody má komunikácia s klientom na priamo, nie prostredníctvom managera v agentúre?
    Máte absolútne voľnú ruku v tom čo klientovi píšete, nie ste ničím obmedzená. Môžete ho tzv. zmotať ako potrebujete. Už na základe komunikácie či už mailovej, alebo telefonickej dokážete posúdiť, či sa dotyčný chová slušne, alebo nie. Na základe tohto feelingu odmietnuť stretnutie s ním dohodnutie si podmienok stretnutia priamo s ním vďaka čomu sa vyhnete nedorozumeniam. Vytvárate si vlastnú databázu klientov, ktorí Vám zostávajú aj po ukončení spolupráce s nami firma Vám nepoberá žiadne percentuálne zisky z pracovných stretnutí na rozdiel od agentúr. Ste paňou sama sebe, pracujete kedy Vám to vyhovuje. Táto forma uzatvárania stretnutí Vás naučí, ako ich úspešne organizovať a dokážete sama sebe, že ste veľmi schopná, naučíte sa podnikať. Zdokonaľujete sa v cudzom jazyku.

Fotografie sú základom vášho úspechu

Predpokladáme, že túto prácu spoločníčky ste začali robiť, pretože chcete zarobiť a nie hradiť poplatok zo svojich prostriedkov. Fotografie, ktoré sa budú posielať klientom sú základom Vášho úspechu a spoločne s inými faktormi ovplyvňujú výšku Vášho zárobku. Dovoľte nám na základe našich skúseností odporučiť vám ako pri ich výrobe postupovať.

Fotografie musia byť z domáckeho prostredia, žiadny ateliér, jednofarebné pozadie atď..., veľmi vhodné sú fotografie z kaviarne, z reštaurácie, zo záhrady, z prírody i z domu, z vášho bytu. Pár Foto si zhotovte sama tzv. selfie 2 - 3 ks, plus 2 - 3ks nech vám urobí kamarátka, kamarát.

  • Make - up, vlasy - celková upravenosť...
    Zverte sa do rúk profesionálom. Navštívte vizážistku, kaderníka, manikúra, pedikúra taktiež musí byť 100%tná. Profesionálna vizážistka vám krásne vymodeluje kontúry tváre krku. Odporúčame jemné, denné líčenie, žiadne výrazné večerného typu. Foto typu "Teraz som vstala a cvakám mobilom" nezarobia ani cent!
  • Oblečenie | topánky
    • minimálne 2/3 ks elegantných obtiahnutých - elastických šiat (ak máte tetovanie, alebo znamienka tak také, aby to zakryli)
    • ak vaše krivky nie sú 100%tné odporúčame sťahovací korzet, alebo sťahovacie nohavičky a dlhý rukáv
    • pančuchové nohavičky, samo držiace sú vhodné telová farba, i keď ste opálená, ide o prekrytie nerovností, nohy vyzerajú v pančuškách o 100% lepšie:)
    • lodičky, sandále na vysokom opätku, pokiaľ je možné ihličkový opätok, nie čižmy - opticky skracujú nohy
    • plavky, spodné prádlo zlepšuje postavu, výber je na vás
    • foto ktoré vás celé zahaľuje, kabáty, bundy vôbec neposielajte
    • ak máte pekné foto z letných dovoleniek, z párty, z reálneho života bolo by super
  • Tetovanie a piercing
    Ak máte tetovanie snažte sa ho zakryť, dlhší rukáv, dlhšie nohavice, piercing z oblasti tváre nos atď. si vytiahnite, nezabúdajte že ste Elegantné Luxusné spoločníčky!
  • Vhodné pózovanie
    I keď nemáte miery 90-60-90 môžete vďaka vhodnej póze urobiť výbornú fotku, vyskúšajte viac póz..., tu nájdete vhodné pózy.
  • Osvetlenie
    Foto by malo byt pekné svetle, keď si ich budete zhotovovať mala by ste byť otočená oproti slnku, oknu, svetlu nie tmavá kúpeľňa, chodba...
  • Pozadie
    Dbajte i na vhodný výber pozadia, resp. priestoru kde by ste sa fotila, ak poznáte niekoho kto má pekný dom, byt, prípadne hotelová izba, bazén... vyhýbajte sa hrdzavým radiátorom a rebrinám:)
  • Používanie filtrov
    NEBOJTE SA použiť JEMNÝ filter vo Vašom telefóne, prípadne inú aplikáciu na úpravu fotografií:) jemný znamená, že nebude meniť Vašu fyzimóniu, ale zjednotí farbu pleti na tele, prípadne vyváži farebnosť.

  • Výraz tváre na fotkách

    Fotky by mali byť usmiate pozitívne. Celkový dojem z fotografií musí byť veľmi pozitívny, usmiaty, milý:) a niektorých zvodný, zmyselný, dávajte si pozor na tzv. "DUCK FACE", aroganciu a tzv. pardón za výraz "hubu do podkovy" kútiky vždy pekne jemným úsmevom zdvihnúť:).



Správne foto


Nesprávne foto



Text "BOUT ME"

Vaša prezentácia by mala obsahovať i toto, text, ktorý vás vystihuje a zároveň klienta zaujme. Klienti si tieto texty čítajú a veľakrát sa i podľa toho rozhodujú. Asistentka na tento text môže poukázať v mailovej komunikácii. Malo by to vyzerať nejak takt... Text nesmiete kopírovať ani tento a ani z iných stránok a má byť v prvej osobe. Menšie "prifarbenie - prikrášlenie" je prípustné:) Vyvarujte sa textom typu... Hello, I like sport, books atď... strohým a nudným textom:(

Tall, slim, attractive - Meet our lady Melania. The late 20-year-old blonde has an open-minded and adventurous character. These are the perfect conditions for an unforgettable escort service.The lady is a very interesting person. She works as an interpreter, as a part-time model, and loves to discover distant countries. Thanks to her communicative, polite, and charming nature, she manages to get in touch with people in every situation and to inspire them. This makes the beauty the perfect lady companion for various occasions and events in upscale locations.
If you prefer a date in a more private ambiance, you may invite the lady to a sushi dinner or a French à la carte restaurant. These are Melania's culinary preferences - and it creates the perfect setting to get to know each other better, and break the ice. However, that will not be necessary. Because with Melania, you will feel comfortable and at ease from the very first second. After dinner or another event she will surpridsed you...Book the charming Melania today. A fantastic time awaits you with an girl who will put you in the mood with charm, charisma, and sex appeal.


Fórum | pred stretnutím

"Miriam 14.7.2001" Internet v mobile

Odporúčam mať internet sprístupnený i v telefóne a odpisovať na maily čo najskôr ,každému sa venovať na 100% a prijať čo najviac stretnutí. Prečo? Aby boli Vaše odpovede čo najrýchlejšie a nedali ste šancu Vašej konkurencii. Uvedomte si, že musíte byť maximálne prispôsobivá, čo sa týka dátumu stretnutia, času stretnutia ... Ak nebudete môcť Vy, bude môcť niekto iný a možno Vám unikne klient, z ktorého môžete ťažiť veľmi dlhodobo. Berte každé možné stretnutie, môže sa Vám stať i taká situácia, že z 3 uzatvorených sa Vám jedno zruší a už máte toho málo, je potrebné mať uzatvorených aspoň 5 stretnutí, aby ste zrušenie jedného,alebo dvoch až tak finančne nepocítili. Majte neustále na pamäti, že máte záväzky, ktoré treba plniť. 

"Alena 20.7.2001" Telefónne číslo na stránke...
Keď máte na stránke číslo máte viac práce a stretnutí. Ste vo VIP sekcii, čo je oproti iným výhoda. Ak som s niekým hovoriť viac nechcela jednoducho som si blokla číslo a viac sa mi nedovolal ani sms nemohol poslať. Vybavila som si sim kartu s utajeným číslo a kúpila mobil na duálne karty. Bobma vec...držím palce

"Kaja 12.5.2002" Nepíšte si s klientom príliš dlho...
Každá sa musíte snažiť ... Baby nie z každej ponuky na stretnutie bude letenka mne každý povedal, že si ma vybral aj podľa fotky, ale aj podľa toho ako som si s ním písala, že som ich namotala:) poznám dievčatá, ktorým sa darí lepšie a ktorým horšie, veď tak ako vždy a všade. Klienta, ktorý má seriózny záujem o stretnutie odhalíte, stretnutie uzatvoríte pomerne rýchlo cca 6 vymenených mailov, máte letenku, alebo zálohu. Ak vypisuje a stále vypytuje foto je treba sa s ním slušne rozlúčiť.

"Seline 18.9.2002" Aké fotky posielať? a aké sú ceny?

Ja som mala taký problém, že som veľa klientom odpísala, ale nikto sa mi neozval späť, neodpísal, stretla som sa s Markétou a ona mi povedala, že sa neposielajú dobré fotky, urobili sme spolu nové a bolo to úplne super, otočka o 180 stupňov, keď budete posielať zlé foto bude to o ničom, najvhodnejšie sú fotky z bežného života, z dovolenky, z párty atď... Pekne sa doma oblečte, nalíčte a sama sa pofoďte s mobilom, aj to sa im páči, alebo poproste kamošku. Šla som podľa postupu, ktorý je hore... Ceny cca...
3 hod | 350€,
6hod | 450€,
12hod | 690,
24hod | 890€,
48hod | 1090€

"Annabel 29.12.2002" Buďte iba na jednej stránke
Ja som bola vo viacerých agentúrach a klient sa ma na stretnutí opýtal, že prečo to robím, že to vyzerá tak, že nikde nemám prácu a musím tak byť kade tade...

"Adriana 15.1.2003" Ako to asi celé prebieha a ako by mala moja komunikácia s ním vyzerať...
Dobrý deň ja som mala na začiatku problém s tým, ako komunikovať, samozrejme som sa to časom naučila. Obdržíte od klienta ponuku na Váš mail. Po dohodnutí sa na detailoch Vášho stretnutia si klient musí vyžiadať Vaše os. údaje (vo väčšine, záleží od leteckej spoločnosti, je to meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu ...) na zakúpenie letenky. POZOR !!! to, že vy dostanete pracovnú ponuku, neznamená, že sa 100%tne dohodnete a vycestujete. Môže to tak byť i nemusí:) Ponuka môže prísť viacerým dievčatám, klient čaká na odpovede a podľa toho sa rozhodne. Je najlepšie ak prijmete každú ponuku a prispôsobíte sa do maximálnej možnej miery klientovi. Či už v dátume stretnutia, miesta atď... Vaše odpovede musia byť rýchle cca do hodiny! milé, úctivé, zaujímať sa i o jeho záujmy, záľuby atď. Ponuky berte rad radom, pretože sa môže stať, že sa Vám jedna, dve zrušia a Vám toho zostane málo. Radšej si budúci mesiac oddýchnete a budete cestovať menej. Čiže ak sa dohodnete a ja verím, že ste šikovná a zvládnete to ľavou zadnou, klient Vám zašle letenku. Vieme, že vo veľa prípadoch klient žiada ešte doplňujúce fotografie. Nesmie sa stať, že mu napíšete" Im sorry, but i have not...", nachystajte si do zálohy cca 3 fotografie. Ja sa s nimi veľa rozprávam, verte tomu, že ani jeden z nich Vás nekontaktuje preto, že sa nudí a chce si chatovať nato sú iné stránky... Každý jeden mail je potencionálna pracovná ponuka. Predstavte si, že klient pošle ponuku viacerým dievčatám, alebo viacerým firmám, čaká na odpovede a podľa toho sa rozhodne, napíšte Vašu odpoveď tak aby bola 100%tná.Pozorne mail čítajte a odpovedajte na všetky jeho otázky, neodpovedajte "od veci"! Záleží iba od Vás ako ju spracujete. Vynechajte slovne spojenia "ja chcem", a nahraďte ich "rada by som", "chcela by som "...

Dovoľte mi názornú ukážku komunikácie.

  • ukážka Áno takto to má vyzerať klient: "Hello my Nikol, I have a meeting in Vienna this weekend, can you go with me?" Nikol: Hello my dear, thank you for your mail, Im glat to know you and to be your company for this weekend. Im free and i can come, do you have any special requests?" Kiss Nikol.
  • ukážka Nie takto to vyzerať nesmie. Klient: "Hi, Ivet I need you in Paris for 12 hours. Can you come?" Ivet: "Hi, ok ." ale Takáto odpoveď je v poriadku. Ivet: " Dear sir, thank you a lot your invitation, I have never been in Paris and believ me it can be beautiful time for both of us:))" In case that you have a little free time just write, me something about you, what do you like?"
  • kážka Ani takáto odpoveď nie je prípustná. Klient."Dear lady, I would like to invite you and your best friend on a hot trip full of luxury,shopping,good food and wine , who is available?" Simon: "Hello ok its good idea ... :)"
  • ukážka Ukážková odpoveď na predchádzajúci mail. Lila: "Dear Nick, thanks for contacting me. I'm glad to confirm you my availability for the first week in August. It would be a great pleasure to be your company in Dubai. I love travelling, good food, wine ... I don't have any special friend and we don't know each other on VipEscort but I'm an adaptable and easy going person and I like company of a nice girl/lady as well as the company of a gentleman ;) Apart of what you can read about me on my web-profile, it will probably interest you that I am mostly the GirlFriend type - a lot of cuddling and touching, talking and laughing ... I have an open personality, good sense of humour and adventure, fit & athletic physique and a broad range of interests. I am educated, well traveled and well read, smart and confident. Study of languages are one of my hobbies, I speak fluently English, German, Italian & less fluently Spanish. The photos on my page are without digital retouching, however I'm sending you some more - I hope you'll like them. So, that's me. But if you wish to know anything else about me, please do not hesitate to ask. If interested, I would appreciate to know something more about you, your preferences and expectations. Regarding the rates .. please see the list here below. ... looking forward to hear from you soon Kisses, Lila
  • ukážka Zlý príklad klient "Dear lady, I would like to invite you and your best friend on a hot trip full of luxury,shopping,good food and wine , who is available?" Sara: Im free, Sara malo by to vyzer ť asi takto Hello my dear friend, I thank you for your interest, Im free for this date, do you know exact date for the meeting? Have you any question about me? Thank you Sara

    Malé gramatické chyby klient určite prehliadne. Pozorne si čítajte maily a zodpovedajte klientom všetky otázky! Neodpovedajte od veci. Neodpovedajte stroho jednou vetou. Aby odpisovanie nebolo pre Vás také zdĺhavé a neupísali ste sa k smrti:), vytvorte si základne koncepty o sebe o Vašich záľubách atď a ak sa Vás na to klient pýta jednoduchým úkonom ctrl C ctrl V to do mailu vložíte:) ušetríte kopu času a klient dostane krásnu odpoveď.
"Klára 15.02.2003" Neovládam jazyk a písali mi zahraničný klienti...
Ja som chcela mať prezentáciu iba pre Slovákov jazyk bohužial neovládam. Písali mi aj zahraniční. Volala som Andree a tá mi poslala takýto koncept. Oplatilo sa mi to odporučili ma iným slovenským a českým klientom.
Dear Sir, Im sorry but I speak slovak and czech only. Best regards

"Andrea 24.05.2003" Hovorím iba nemecky
Stane sa že aj nemecky hovoriaci klient píše nemecky, odpíšte každému klientovi aj keď píše po anglicky, ak hovorí nemecky ozve sa opäť... niečo v znení Vážený klient ospravedlňujem sa, ale hovorím iba po nemecky, ak ovládaš nemecký jazyk aj ta budem rada ak sa stretneme...samozrejme v nemeckom jazyku...

"Ela 5.6.2003" Nechutné a oplzlé ponuky...

Stalo sa mi, že mi prišli oplzlé hnusné, bárz aké nechutné ponuky, volala som Markéte, že čo to má byť, keď sme podľa IP adresy zisťovali spoločne o koho ide zistili sme že 90% tých nechutností píšu konkurenčné agentúry, aby nás znechutili a aby sme zo stránky prešli k ním, jednoducho si ich nevšímajte, ak by ich aj písal klient nemusíte ich prijať, ľudia sú rôzni ja som na stránke dlho a som spokojná, tých normálnych a dobrých je samozrejme viac. Dúfam, že som pomohla.

"Karolina 6.6.2003" Bez zálohy ani na krok...

Ak je stretnutie niekde kde sa nedopravujete letecky, ale autobusom, autom, taxíkom, atď. bez zálohy necestujte, nech Vás neopije rožkom, že pošle rezerváciu hotela atď. Veľmi ľahko sa môže stať, že tam nikto nebude a VY sa preveziete, samozrejme si musíte získať jeho dôveru, nezabudnite, že mu dáte svoje údaje, stalo sa, že by si nechali poslať zálohu a neprišli, samozrejme nastal potom problém, nečudujem sa ak sú neseriózne...

"Simon 12.6.2003" Slováci...

Pri každej ponuke je IP adresa počítača z akej krajiny klient píše, ak je Slovenská buď je to Slovák, môže písať i po anglicky, alebo je to zahraničný klient, ktorý je na Slovensku. Či je to Slovák zistíte keď si od neho vypýtate tel. číslo a zavoláte mu. Slušne mu vysvetlite, že si chcete iba overiť či je Slovenský, alebo zahraničný klient. Ak Vám pošle číslo so zahraničnou predvoľbou je to na 99% klient zo zahraničia. Mne napísal aj Slovák. Najskôr mi napísal po anglicky a po asi dvoch mailoch mi napísal, že aby som sa nehnevala, ale on je Slovák žijúci v Dánsku, aj tak som sa s ním stretla a bolo super :) Niektorí pošlú aj foto:)

"Lola 13.10.2003" Posielajú foto...

Niektorí nemajú problém a pošlú foto, niektorí nie pretože sú ženatí a tak. Pokiaľ je slušný, ja foto nepotrebujem, veď si ho nejdem brať :))) haha


"Klaudia 12.12.2003" Keď niečomu v maily nerozumiem...
Klient sa ma spýtal, či som ochotná poskytnúť služby a napísal to v takých skratkách, nerozumela som tomu, poprosila som ho, že som nová a nerozumiem, čo sa pýta, bol veľmi milý a všetko mi vysvetli, páčilo sa mu, že nemám skúsenosti. 

"Lujza 20.10.2005" OKAMŽITE si zmeňte FACEBOOK a INSTAGRAM a iné sociálne siete ak Vaše konto obsahuje Vaše meno a priezvisko

  • šípka v pravom rohu
  • nastavenia
  • pravý stĺpec - všeobecné nastavenia účtu
  • zmeniť meno napr: Andrea Zemanová na Adka23
  • plus používateľské meno za lomítkom napr: www.facebook.com/andrea.zemanova na www.facebook.com/adka123

"Carla 12.03.2006" Nová mailová adresa
Na mailovanie s klientom nepoužívajte mailovú adresu kde máte meno, alebo priezvisko, mala by ste si vytvoriť novú. 

"Vivien 17.01.2007" Komunikovať i po uzatvorení stretnutia
Ja som si myslela, že mám kopec času. Prvé dva týždne som odmietala ponuky, veď bolo ich dosť tak som si myslela, že to nie je problém, prerátala som sa... Prijala som iba jednu za 1400€ a práve tá sa mi ako na potvoru zrušila. Poplatok som zaplatiť musela. Poučila som sa, ďalší mesiac som brala všetko, !!! ZAPAMATAJTE SI !!! peniaze máte isté až keď stretnutie úspešne absolvujete, nie ak sú iba uzatvorené, môžu sa z toho nejaké i zrušiť. Odporúčam brať všetko čo sa dá hneť na začiatku Vášho mesiaca, maximálne sa prispôsobiť a odmietať ponuky až keď už ste zarobila, nie si pouzatvárala, to sa môže zrušiť.

"Carmen 20.02.2007" Kontrola letenky...
Letenku si skontrolujte hneď po zakúpení a aj deň pred odletom, ja som to neurobila, prišla som na letisko a letenka tam nebola, volala som klientovi a on chudák celý nešťastný, že na to zabudol, že ju iba zarezervoval, chcel ju rýchlo kúpiť, ale v lietadle už nebolo voľné miesto, ani v inom, musela som letieť o dva dni neskôr, ale teda zbytočná cesta atď. od vtedy si to overujem vždy deň pred odletom a je všetko o.k., takže keď vám ju pošle a potom deň pred odletom. 

"Jessice 02.10.2007" Text ABOUT ME
Dopíšte si do profilov text about me, klienti to naozaj čítajú a vyberajú si podľa toho, text musí byť zaujímavý a pútavý, musí ho presvedčiť o tom, že s Vami bude ten víkend úžasný, popísať ho v prvej osobe, žiadne I like books, I like read  

"Jane 13.11.2007" Klienti rušia stretnutia...
Viac krát sa mi stalo, že mi klient zrušil stretko, aj 3 po sebe. Volala som s kamoškou zo stránky a tá mi odporučila, aby som za záväzné brala iba tie kde sa letí, lebo keď už je kúpená letenka vrátia mu vždy peniaze, alebo keď nekupuje letenku musí poslať zálohu aspoň 100€ až 200€. Nastala zmena, neblokujem si zbytočne dátumy. Slušne im píšem, že ak je stretnutie BA, Vienna, Praha, proste mesta kde sa neletí musí mi poslať zálohu v opačnom prípade mu dohodnutý termín negarantujem, posielam formulku... " My dear friends...due to many bad experiences with previous clients i was blocked for specific date and have lost other serious clients (I dont want to say, that you are not serious!) I am really serious and i want to be sure that everything will be ok."  

"Berkley 25.10.2008" Starám sa o seba je to moja práca...
Beriem toto ako moju profesiu. Ráno si urobím kávičku, alebo čaj a sadnem k notebooku, nepíš z telefónu, pretože to odfláknem, malé písmená:) poštu si musíte kontrolovať počas celého dňa, na stránke je vyše 30 dievčat a vo svete asi milión:), konkurencia je veľká. Vo voľnom čase navštevujem fitnes, kozmetiku, učím sa cudzie jazyky, sledujem TA3, kvôli všeobecnému prehľadu, naučila som sa veľa o vínach, stolovaní, spoločenskom bontóne....Zarábate si Vašim výzorom a vystupovaním, musíte byť100%tná:) 

"Crystal 1.7. 2013" Jeho os. údaje...
Ja som sa nikdy nebála cestovať, veď keď platí zálohu mám vždy ja, alebo letecká spoločnosť jeho údaje, oni to dobre vedia, vždy bolo všetko v poriadku, som spokojná.   

"Sandra 3.8.2015" Kontrola letenky...
*** kontrolujte si letenky *** Vždy, vždy, vždy keď ti klient pošle letenku mailom nečakaj na nič a najlepšie je zavolať tam (číslo je na každej letenke aj meno spoločnosti) nadiktovať im kód letenky a oni ti okamžite povedia ci je letenka zaplatená, spýtajte sa aj to ci je letenka meniteľná, alebo sa da zrušiť, budeš mat väčšiu istotu, toto iste urob aj pred odchodom na letisko, pred tým ako budeš cestovať na letisko nie 24 hodín ako tu píše iba baba, pred odchodom na letisko, ja to takto robím a je všetko v poriadku. Držte sa 

"Ema 28.06.2016" Vysoké ceny
Nenastavujte si príliš vysoké ceny, Martina Vám pošle približne ako sa to pohybuje, podľa mňa je to tak dobre, ak by ste nestíhala potom si ich môžete postupne zvýšiť, ale nemajte hneď vysoké nároky, konkurencia je veľká a tak ako to bolo kedysi už to nefunguje, bohužial. Klienti ak sú spokojní zoberú vás aj na nákupy, aj vám dajú peniaze naviac, čiže si na svoje prídete:)

"Lola 10.10.2019" Zálohu, zálohu a ešte raz zálohu...
Včera som mala mat stretnutie večer o ôsmej stretnutie a klientom menom Dimitri, cca 43 rokov, písali sme si asi týždeň 2 krát sme spolu volali, na stretnutie neprišiel a vypol tel. písali sme cez whats'up ešte mi v ten deň písal, že skončil už meeting a ako som na tom časovo, ja že môžeme aj, o siedmej sa stretnúť odpísal, že o ôsmej pred keďže stretko malo byť v Ke...ešte, že tak...tak som mu písala, že už som na ceste on mi odpísal, že v kľude, že sedí ešte s klientom. V KE som bola pred ôsmou, písala som mu, že už som tu a že ci mam ísť na parking do Hiltonu keďže tam sme mali byt...Pozrel správu neodpísal...Počkala som pol hodiny a napísala som znova, správa už nebola ani doručená...Počkala som ešte pol hod a sprava stále nebola doručená tak mi nedalo zavolala som mu. Bol vypnutý...Zavolala som mu ešte 3 krát potom a stále bol vypnutý. Sedela som v aute a fakt som nevedela čo si zo mňa naozaj tak vystrelil, ale po ďalšej hodine v aute som pochopila, že áno...Do teraz je vypnutý keďže mi to nedalo... mi tak povedal...,angličtina po telefone Posielam tel. číslo nech si na neho dávajú dievčatá pozor...booze prve stretko dohodnuté sama a na koniec idiot si zo mňa vystrelil...jeho tel.+32456113367 



Fórum | počas stretnutia

"Sisa 29.12.2006" Peniaze na vyše počas stretnutia
Ja som dostala od klienta peniaze naviac cca okolo 500€. Keď som sa ho opýtala prečo, povedal mi, že som absolútne top spoločníčka, jedna z mála, ktorá sa nesťažuje a nefňuká, že sú baby ktoré tam vyplakávajú, že nechcú tuto prácu robiť, ale musia, aké sú chúďatá atď. nerobte to. My sme sa nasiali, zabavili a preto som si prišla na svoje...

"Laura 17.01.2007" Dohodnutú sumu za prácu mať uhradenú HNEĎ PO PRÍCHODE V HOTOVOSTI
Dohodnutú sumu za prácu mať uhradenú HNEĎ PO PRÍCHODE V HOTOVOSTI (nie šek, nie karta, nie bankový prevod opakujem hotovosť!) PRE ISTOTU SI TO UJASNITE I V MAILOVEJ KOMUNIKÁCII po uzatvorení pracovnej ponuky, pred odchodom. Nám nie je uhrádzané zo strany klienta nič.)

"Tatiana 12.11.2015" Peniaze hneď po príchode...

Keď prídete vypýtajte si peniažky hneď po príchode a povedzte mu, že sa musíte ozvať bossovi v agentúre, i keď sa nikomu nehlásite!!! že je všetko v poriadku a že máte peniaze, uvidíte, že Vám ich hneď dá a bude mať rešpekt. Je to aj na stránke v podmienkach...

"Janka 23.08.2007" Doklady stále pri sebe

Všetky dôležité doklady a peniaze mať neustále musí mať spoločníčka neustále pri sebe, v reštaurácii, na hoteli i keď pôjdete na WC, do sprchy atď, vždy, nenechávať ich bez dozoru, i keď ste iba v spoločnosti klienta.

"Juliana 2.7.2004" Stála klientela...
Najlepší sú stáli klienti, ja som vždy povedala každému, že na ďalší krát má zľavu, to sa im páčilo, ale asi museli byť aj spokojní, bola som na stránke 3 mesiace a mala som ich kopec, potom som odišla a keď sa minuli, zasa som prišla :)

"Samathta 12.07.2008" Klient poslal kamošku domov
Bola som na stretnutí s klientom, ktorý mal pred tým inú babu. Mala ho úplne na háku, žiadna komunikácia, non stop bola na mobile. Ukazoval mi potom komunikáciu medzi nimi, ona sa mu aj po stretku ospravedlňovala, ale teda, večer si od nej vypýtal peniaze nechal jej asi za 6 hodín a poslal ju preč z hotela. Jasne že ju predtým ešte upozorňoval.
Ma zle hodnotenie na stránke, ja si na toto dávam pozor, necestujem niekam ako dilino aby ma po 6 hodinách poslal domov, musela si zaplatiť hotel a ešte aj cestu domov. Bacha na to...

"Karla 15.2.2012" Klient neprišiel...

Priletela som do Paríža, ale klient tam nebol mal zrušený let, pretože bolo veľmi zlé počasie a z Kanady lietadlá proste neodlietali. Nepríjemné, ale čo sa dá robiť. To sa stať môže. Vždy musíte mať pri sebe určitú hotovosť, alebo kartu, ktorou sa dá platiť v zahraničí. Jednoducho si zmeníte letenku a odletíte späť.

"Katarina 20.2.2015" Neseriózne dievčatá

Ahojte, ja som na stránke už veľmi dlho a pýtam sa každého klienta, čo a ako a som veľa krát zhrozená čo mi hovoria, dievčatá sú neseriózne, viac krát sa mu stalo, že keď kúpil letenku tá baba proste neprišla, na dve podal trestne oznámenia, ja som to nikdy neurobila len tak, keď sa mi stalo, tak som vrátila peniaze za letenku, ale aj tak sa to nie vždy vyrovná, lebo mohol mať on aj iné náklady. Si uvedomte, že má Vaše meno a priezvisko !!!, Čaute"Adria

"Ivon 10.03.2016" Kamoška ušla s peniazmi...

Dohodila som do agentúry kamošku, čo som ťažko oľutovala, zachovala sa ako chrapúnka, klient, ktorého som poznala, bola som s ním pred ňou, super človek jej dal peniaze a keď sa išiel osprchovať ušla mu, chudák. Podal na ňu trestné oznámenie, potom mu peniaze vrátila, neviem či jej to stálo za to... krava

"Karoline 02.05.2017" Mám na stránke nižší vek...

Ja mám stránke uvedený nižší vek ako v skutočnosti, podľa toho upravujem iba rok narodenia keď posielam klientovi údaje na letenku. Raz som sa neuvedomila a poslala som klientovi i fotokópiu pasu. NEROBTE TO ak ma všetky údaje, ktoré potrebuje na zakúpenie letenky a to je meno, priezvisko, dátum narodenia a číslo dokladu buď pasu, alebo OP, nepotrebuje fotokópiu dokladu. Jedine, že by vybavoval víza, tie si radšej vybavujem sama...príklad ja ma 38 dátum narodenia je 02.05.1981, na letenku posielam dátum 02.05.1989

"Sisa 29.12.2006" Tringelt

Ja som dostala od klienta peniaze naviac cca okolo 500€. Keď som sa ho opýtala prečo, povedal mi, že som absolútne top spoločníčka, jedna z mála, ktorá sa nesťažuje a nefňuká, že sú baby ktoré tam vyplakávajú, že nechcú tuto prácu robiť, ale musia, aké sú chúďatá atď. nerobte to. My sme sa nasmiali, zabavili a preto som si prišla na svoje...


Fórum | po stretnutí

"Kika 2.3.2005" Zľavy...
Niektorí sa slušne opýtajú aj na zľavu, ja som vždy prejavila dobrú vôľu :), takýchto stánok je moc a konkurencia je veľká. Ceny som znížila na ďalšom stretnutí cca o 100 - 150,- EUR aj tak je to výborné, ja som dostala letenku a on mal dobrý pocit, aj tak som ešte dostala peniaze navyše :)

"Juliana 2.7.2012" Stála klientela...
Najlepší sú stáli klienti, ja som vždy povedala každému, že na ďalší krát má zľavu, to sa im páčilo, ale asi museli byť aj spokojní, bola som na stránke 3 mesiace a mala som ich kopec, potom som odišla a keď sa minuli, zasa som prišla :) 


Negatívne | Pozitívne hodnotenie od klienta

"Ada 01.01.2007" Hodnotenia od klientov
Dbajte na to, aby boli klienti | spoločnosti s vami spokojni a hodnotenia, ktoré o vás napíšu boli pozitívne, ovplyvňuje množstvo vašej práce, kamoška mala zlé hodnotenie, ani sa sice moc necudujem, bola velmi povisenecka a arogantna, nikto jej nevyhoval..., nemala uz potom pracu ziadnu. 

"Samathta 12.07.2008" Klient poslal kamošku domov
Bola som na stretnutí s klientom, ktorý mal pred tým inú babu. Mala ho úplne na háku, žiadna komunikácia, non stop bola na mobile. Ukazoval mi potom komunikáciu medzi nimi, ona sa mu aj po stretku ospravedlnovala, ale teda, vecer si od nej vypytal peniaze nechal jej asi za 6 hodin a poslal ju prec z hotela. Jasne ze ju predtym este upozornoval.
Ma zle hodnotenmie na stranke, ja si na toto davam pozor, necestujem niekam ako dilino aby ma po 6 hodinach poslal domov, musela si zapatit hotel a este aj cestu domov. Bacha na to...

"Carla 12.1.2010" Vynikajúce hodnotenia...

Na stretnutí som sa s klientom dohodla, že pokial bol spokojný nech mi napíše pozitívne hodnotenie a ja mu pošlem späť cca 100€, prípadne má zľavu na ďalšie stretnutie. Nazbierala som si takto 4 pozitívne hodnotenia a teda každý ďalší klient si ma kôly tomu vyberá, v galérii ste úplne na vrchu, pod označením pozite review...to je vyborné

"Megan 25.2.2010" Zlé hodnotenia...
Klient napísal zlé hodnotenie Bola som dohodnutá, že prídem do Prahy, on mi kúpil, letenku, ale ja som neprišla, napísal kade tade zlé hodnotenia a už som nemala žiadnu robotu, dokonca som išla robiť inde, ale našiel ma aj tam, robotu už žiadnu nemám, ďik

"Ivana 22.9.2011" Ja som zrušila stretko...
Zrušila som cestu, musela som mu poslať peniaze za letenku. Mala som isť na cestu, ale našla som si medzi tým frajera tak som chcela skončiť, písala som to klientovi a on mi napísal, že mu mám posť peniaze za letenku okolo 320 euro, mal moje meno a priezvisko tak som mu to poslala a bol kľud.  

"Mya 12.10.2014" Klient podal trestné oznámenie na babu...
Jeden pán podal na babu trestné oznámenie. Keď prišla na recepciu, povedala mu, že ide dať peniaze do auta a zdrhla, mal jej meno a priezvisko. 


Hodnotenie klienta

Vzhľadom na to, že Vám klienti posielajú zálohy na pracovné cesty je na stretnutiach na 99% všetko v poriadku a nevzniká žiadny problém. Ak by sa i napriek tomu stalo, že sa na stretnutí problém vyskytne je potrebné priamo na stretnutí sa s klientom dohodnúť na vyrovnaní sa, zo stretnutia odísť a kontaktovať nás. Ak sa na adresu klienta budete negatívne vyjadrovať s odstupom času, nebude brať hodnotenie do úvahy. Ďalej ako dôkazový materiál potrebujeme aby ste nám zaslala:

  • doklad o úhrade zálohy, prípadne elektronickú letenku
  • prvotnú ponuku kde sa nachádza IP adresa počítača
  • ďalšie podklady, ktoré k dispozícii máte tel. číslo, fotografia klienta

Kde sa nachádza moja prezentácia
LUXUSNEJ | VIP spoločníčky?

Vašu prezentáciu, ktorá je určená pre klientov nájdete na tejto stránke v príslušnej galérii.
www.vip-slovakia-bratislava.com